Автор Тема: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения  (Прочитано 1118256 раз)

0 Пользователей и 40 Гостей просматривают эту тему.

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2745 : 10 Ноябрь 2025, 03:47:35 »
SkyShowtime в действии по более низкой цене


Оператор платной потоковой платформы SkyShowtime подготовил для своих клиентов льготную подписку, как стандартную (с рекламой), так и премиальную (без рекламы).
Spoiler for Hiden:
SkyShowtime сейчас заказчик покупает за 159 крон в месяц в случае заказа на 6 месяцев по Стандартному плану.

Версия без рекламы предлагается Premium Plan. Теперь он предлагается за 189 крон в месяц в течение 6 месяцев. Затем произойдет автоматическое продление абонемента по полной цене.
Рекламные цены действительны до 1 декабря 2025 года.

Обычно стандартный план стоит 219 чешских крон в месяц, а премиальный план - 299 чешских крон в месяц. Это означает, что заинтересованная сторона теперь получит подписку без рекламы (Премиум-план) по еще более низкой цене, чем рекламный план.

Предложение действительно только для новых и подходящих возвращающихся подписчиков.

SkyShowtime доступен зрителям напрямую через приложение SkyShowtime на Apple iOS, tvOS, устройствах Android, Android TV, Google Chromecast, телевизорах LG, телевизорах Samsung Smart TV, а также на некоторых рынках на каналах Amazon Fire TV и Prime Video.

SkyShowtime также доступен у некоторых телевизионных провайдеров на некоторых рынках.

SkyShowtime - крупнейший в Европе потоковый сервис. Это совместное предприятие Comcast и Paramount, Skydance Corporation, сочетает в себе лучшее из Голливуда с местными развлечениями в одном месте.

От фильмов и оригинальных серий знаковых брендов Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios и Peacock до SkyShowtime Original - SkyShowtime - новый европейский дом для развлечений премиум-класса.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Andrik

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2746 : 10 Ноябрь 2025, 18:29:45 »
HBO представляє «Думки та молитви» про нову реальність безпеки Америки
10 листопада 2025 р.
Починаючи з 18 листопада на HBO та HBO Max: Як школи в США готуються до немислимого.

Spoiler for Hiden:
18 листопада 2025 року HBO презентує оригінальний документальний фільм «Думки та молитви» – потужний портрет суспільства, яке звикло жити з постійною загрозою масових розстрілів. Фільм Закарі Канепарі та Джессіки Діммок розглядає школи та громади по всій території США, де повсякденні навчальні простори перетворилися на тренувальні майданчики для надзвичайних ситуацій. Діти практикуються барикадування дверей, вчителі імітують збройні напади, а батьки інвестують у куленепробивні рюкзаки – тривожний знімок країни, де «ритуали безпеки» затьмарюють реальне навчання.

85-хвилинний документальний фільм розповідає про учнів, вчителів та експертів з безпеки під час реальних навчань у таких штатах, як Юта, Орегон та Нью-Йорк. Фільм розкриває як гротескні, так і трагічні аспекти цієї багатомільярдної індустрії безпеки: виставки, що демонструють нові «гаджети для виживання», тренінги віртуальної реальності, де вчителі реагують на озброєних нападників, та діти, які грають роль жертв, щоб перевірити здатність своїх шкіл реагувати. Інтерв'ю з учасниками показують, як переплітаються нормальність і страх, і як далеко американці готові зайти, щоб підготуватися до неминучого.

Фільм «Думки та молитви» був створений компанією Tony Tina Productions для HBO Documentary Films. Виконавчі продюсери Ненсі Абрахам, Ліза Хеллер та Тіна Нгуєн відповідають за виробництво HBO. Фільм порушує важливі питання: які психологічні шрами залишає цей постійний стан тривоги? І яку відповідальність несе суспільство, яке воліє тренуватися для виживання, а не вирішувати корінні причини насильства?
https://youtu.be/aRv23_VWglQ
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: TU-134, ингрид, Andrik

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2747 : 11 Ноябрь 2025, 18:33:49 »
Paramount+ підвищує ціни в США з січня 2026 року
11 листопада 2025 р.
Компанія витрачає більше грошей на оригінальний контент і, наприклад, придбала прямі трансляції спортивних подій, таких як UFC.

Spoiler for Hiden:
Новостворений медіаконгломерат Paramount Skydance під керівництвом генерального директора Девіда Еллісона оголосив про чергове підвищення цін на свій стрімінговий сервіс Paramount+, яке набуде чинності на початку 2026 року. Починаючи з 15 січня 2026 року, ціна плану Essential з рекламою зросте на один долар до 8,99 доларів на місяць, тоді як план Premium без реклами коштуватиме 13,99 доларів на місяць. Річні підписки також зростуть: 89,99 доларів за план Essential та 139,99 доларів за план Premium. Компанія пояснює ці коригування збільшенням інвестицій у контент та технології, які мають на меті «подальше підвищення споживчої цінності».

Цей крок є частиною стратегічної реорганізації після злиття Skydance Media та Paramount Global на суму 8 мільярдів доларів у серпні. Компанія планує інвестувати додатково 1,5 мільярда доларів у свій потоковий контент у 2026 році. Це включає нові оригінальні серіали, розширення прав на UFC – Paramount+ стане ексклюзивним партнером промоутера MMA на сім років – та поновлення багатомільярдного контракту з творцями «Південного парку» Треєм Паркером та Меттом Стоуном, чиї культові серіали виявилися найважливішим фактором для нових передплатників. Виробництво фільмів також знову зросте: за словами Еллісона, у майбутньому планується випуск до 15 повнометражних фільмів на рік.

Незважаючи на підвищення цін, Paramount+, за словами компанії, залишається «одним із найдоступніших стрімінгових сервісів на ринку США». Сервіс досяг 79,1 мільйона платних передплатників на кінець третього кварталу 2025 року – незначне збільшення порівняно з попереднім кварталом. Особливо добре показують себе оригінальні постановки, такі як «Landman» та «Tulsa King», великі бренди, такі як «Star Trek» та «South Park», а також ексклюзивні спортивні трансляції NFL від CBS та Ліги чемпіонів УЄФА
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Admin, 133048, Andrik

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2748 : 11 Ноябрь 2025, 18:38:51 »
«DC Crime»: HBO Max розробляє пародію на реальний злочин
11 листопада 2025 р.
Перший сезон буде обертатися навколо лиходія-горили Горили Гродд, а ведучим буде Джиммі Олсен.

Spoiler for Hiden:
Всесвіт DC отримує абсолютно новий, сатиричний аспект:HBO MaxЗгідно з Variety, DC працює над вигаданим кримінальним серіалом під назвою «DC Crime », у центрі якого — відомий репортер Джиммі Олсен (зіграв його Скайлер Гізондо). Серіал буде представлений у стилі документального фільму про справжні злочини, але за участю знайомих героїв та лиходіїв DC. Перший сезон зосередиться на культовому лиходієві-горилі Горилі Гродд, надзвичайно розумній мавпі та заклятому ворогові Флеша.

Проєкт належить творцям «Американського вандала» Тоні Ясенді та Дену Перро, які раніше пародіювали жанр кримінальних сцен у своєму блискучому серіалі на Netflix, отримавши премію Пібоді. Вони будуть сценаристами, шоураннерами та виконавчими продюсерами. Їх підтримуватимуть Джеймс Ганн та Пітер Сафран, керівники DC Studios, а також Гален Вайсман, який контролює виробництво DC. Серіал виробляє Warner Bros. Television.

За словами інсайдерів, серіал «DC Crime» використовуватиме документальний формат, щоб представити знайомих персонажів всесвіту DC у новому світлі – за допомогою інтерв'ю, архівних кадрів та перебільшеної драми у стилі популярних форматів кримінальних романів. Хоча Горила Гродд з'являється в коміксах з 1959 року як телепатичний, владолюбний суперлиходій, серіал має намір дослідити його «справу» з іронічною серйозністю.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Admin, Andrik

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2749 : 12 Ноябрь 2025, 05:42:23 »
Amagi забезпечує запуск Kogan TV+ в Австралії
12 листопада 2025 року

Spoiler for Hiden:
Amagi, хмарний постачальник технологічних рішень SaaS для трансляції та потокового телебачення, оголосив, що Kogan Australia, один із провідних брендів електронної комерції країни, запустив Kogan TV+, нову платформу безкоштовного потокового телебачення з підтримкою реклами (FAST), яка надає преміум-контент абсолютно безкоштовно.
Spoiler for Hiden:
Запуск Kogan TV+ знаменує вихід компанії на зростаючий простір потокового телебачення та підкреслює її місію забезпечити більший вибір, цінність і доступність для австралійських споживачів. Платформа буде доступна на сумісних телевізорах і пристроях Kogan, надаючи кільком домогосподарствам миттєвий доступ до різноманітного місцевого та міжнародного вмісту без підписки чи додаткового обладнання. Канали, включаючи Tennis+, LeadStory і Nosey, будуть продовжувати рости і пропонувати клієнтам ще більше безкоштовних каналів

“У Kogan ми завжди вірили, що технології мають бути доступнішими та приємнішими для всіх, сказав ” Арун Шах, директор із закупівель телевізорів і приладів для Kogan Australia. “За допомогою Kogan TV+ ми поширюємо цю обіцянку у світ розваг, забезпечуючи безкоштовне, просте у використанні потокове передавання, яке дає чудовий контент під рукою кожного. Незалежно від того, чи це новини в прямому ефірі, спосіб життя, фільми чи шоу kids’, ми хочемо, щоб кожен глядач миттєво знайшов те, що йому подобається

Kogan TV+ працює на базі FASTKit від Amagi, наскрізного рішення, яке дозволяє платформам швидко та безперебійно запускати та масштабувати послуги FAST. FASTKit об’єднує хмарну інфраструктуру Amagi, операції з контентом, метадані та керування EPG, монетизацію реклами та доступ до підібраного ринку преміальних каналів, готових до FAST.

Ця співпраця має на меті дозволити Kogan Australia надавати своїм клієнтам високоякісний досвід перегляду за допомогою реклами, відкриваючи нові можливості монетизації для брендів і рекламодавців.

Шрідхар Сіннасамі, старший віце-президент і бізнес-лідер FASTKit в Amagi, прокоментував: “Виробники пристроїв, такі як Kogan, знаходяться в авангарді того, як потокове передавання розвивається в усьому світі. За допомогою FASTKit ми надаємо технологію та екосистему доходів, яка дає їм змогу впроваджувати інновації та розширюватися у підключений телевізійний простор ”

вихід “Kogan у потоковий простір FAST є захоплюючим моментом і значним відображенням стану ринку APAC, додав ” Томас Парсонс, старший директор – ANZ в Amagi. “Це не просто запуск нової послуги — це демонстрація того, як австралійці вирішують користуватися безкоштовним телебаченням. Ми пишаємося тим, що наше рішення FASTKit дозволило перейти від концепції до запуску з вбудованою швидкістю, масштабом і монетизацією, і що ми можемо співпрацювати з Kogan, коли вони починають цю нову подорож

Запуск Kogan TV+ підкреслює зростаючий апетит до безкоштовного потокового передавання з підтримкою реклами в Австралії. Це також підкреслює, як лідери споживчих технологій, такі як Kogan, змішують пристрої, роздрібну торгівлю та екосистеми контенту, щоб створити більшу цінність і залученість у своїй клієнтській базі.
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Серргей, Толян, Andrik

Оффлайн batkov

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2750 : 12 Ноябрь 2025, 08:05:02 »
Барб К3: британские SVOD-дома торгуются на низком уровне, а рекламные уровни Netflix и Disney+ растут



 

Spoiler for Hiden:
По данным последнего исследования Barb's Establishment Survey, охват домохозяйств SVOD в Великобритании в третьем квартале 2025 года практически не изменился: 20,5 млн домохозяйств (69,5%) пользуются как минимум одной подпиской, что незначительно меньше показателя в 20,6 млн домохозяйств во втором квартале.

Рост по-прежнему наблюдается за счет сегментов с рекламной поддержкой, что говорит о том, что рынок близок к достижению зрелости.

Netflix остаётся явным лидером, его смотрят 17,6 млн домохозяйств (59,5%), что не изменилось по сравнению с предыдущим кварталом. Доля рекламы продолжает расти: теперь её смотрят 6,1 млн домохозяйств (20,8% от всех домохозяйств с телевизором, 35% от домохозяйств с Netflix), по сравнению с 5,5 млн и 31% соответственно.

Amazon Prime Video доступен в 13,6 млн домохозяйств (46,0%), что незначительно ниже показателя в 13,7 млн. Барб отмечает, что 87% домохозяйств Prime Video подключены к рекламному сегменту, а в целом этот показатель остался на уровне 11,8 млн домохозяйств, поскольку Amazon переходит на тарифные планы с рекламой.

Число пользователей Disney+ немного снизилось с 7,6 млн до 7,5 млн домохозяйств (25,4%), но доля рекламы продолжает расти. Количество пользователей, пользующихся Disney с рекламой, увеличилось до 2,3 млн домохозяйств (7,6%), что составляет около 30% от базового показателя, по сравнению с 28% во втором квартале. Барб подчеркнула, что эта доля почти удвоилась по сравнению с прошлым годом.

Среди других платформ Paramount+ остался на прежнем уровне — 3,3 млн домохозяйств (11,1%), Discovery+ вырос до 3,2 млн домохозяйств (10,7%), Apple TV+ вырос до 2,8 млн домохозяйств (9,6%), а NOW увеличился до 2,0 млн домохозяйств (6,8%).
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: oleg55, Серргей, Andrik

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2751 : 13 Ноябрь 2025, 19:18:56 »
Джойн випускає новий документальний фільм про пригоди
13 листопада 2025 р.
«Виживання в Амазонас – Суд над Шаненавою» буде доступний на стрімінговому сервісі наступного року.

Spoiler for Hiden:
Joyn розширює своє портфоліо реаліті-шоу новим форматом: у новому пригодницькому документальному фільмі «Вижити в Амазонії – Суд над Шаненавою» вісім знаменитостей вирушають углиб бразильського тропічного лісу, де протягом десяти днів занурюються у повсякденне життя народу Шаненава. Плем'я живе в ізоляції, ближче до природи, за багатовіковими традиціями – правилами, яких також повинні дотримуватися гості.

Серед них Джої Келлі, Ліллі Беккер, комік Паршад, фітнес-інфлюенсер Віллі Ві, Джина Рюль, зірка реаліті-шоу Антонія Хеммер, мандрівник Лезан та творець How2Shirli. Усі вони проходять випробування, ритуали та завдання, що перевіряють їхні фізичні та психічні межі. Традиційний процес зцілення, який, як очікується, зможуть виконати лише деякі. На них чекає найвища честь: отримання корінного імені під священним деревом, включаючи офіційне прийняття до сільської громади на все життя.

Джойн безкоштовно покаже серіал «Вижити в Амазонас – Суд над Шаненавою» у 2026 році. Серіал виробляється filmpool і таким чином доповнює зростаючу пропозицію реаліті-шоу платформи, яка також включає такі формати, як «Сила».
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Andrik

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2752 : 13 Ноябрь 2025, 19:56:26 »
Франція: TF1+ очі CTV ведуть
13 листопада 2025 року

Завдяки прямій трансляції, потоковому сервісу TF1+ і майбутньому розповсюдження на Netflix у липні 2026 року TF1 каже, що незабаром зможе охопити 50 мільйонів французьких глядачів щомісяця. Зараз група планує стати ключовим гравцем CTV у Франції та головним конкурентом YouTube.
Spoiler for Hiden:
TF1 представив свій TF1+ Advertising Upfront #2 12 листопада, продовження технології та рекламної стратегії своєї преміум-пропозиції TF1+. Через рік після запуску він може похвалитися 42 мільйонами стримерів щомісяця, що на 20 відсотків більше, ніж за рік, і майже мільярдом годин перегляду з січня. Поява категорії фільмів значно підвищила платформу.

TF1+ вже доступний на більшості смарт-телевізорів із 200-відсотковим збільшенням годин перегляду на таких пристроях, і найближчими місяцями драйвером зростання буде розширене розповсюдження. CTV вже становить 70 відсотків аудиторії платформи, решта 30 відсотків розподілені між ПК і мобільними пристроями.

Прибуття на Netflix має на меті “значно підвищити потенціал аудиторії”, пропонуючи уніфікований бренд-маркетинг, яким керує TF1 Pub.

“Ми не будемо рекламувати на Netflix, але вміст TF1+ розміщено на Netflix, ” TF1 Pub додано

У січні 2026 року комерційне відділення TF1s запустить TF1 Ad Manager, щоб оптимізувати та спростити життя рекламодавців’ та їхню здатність створювати творчий контент, адаптований до їхнього ринку.
 

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2753 : 13 Ноябрь 2025, 20:02:22 »
Іспанія: Tivify запускає Fibra TV
13 листопада 2025 року

Іспанська потокова платформа Tivify оголосила про запуск Fibra TV, своєї нової широкосмугової та мобільної послуги, яка включає доступ до понад 250 телевізійних каналів без додаткових витрат у всіх планах.
Spoiler for Hiden:
Fibra TV працює в мережі MásOrange, пропонуючи ряд широкосмугових і телевізійних пакетів зі швидкістю 300 Мб (€26/місяць), 600 Мб (€29/місяць) і 1 Гб (€33/місяць). Комбіновані пакети, включаючи мобільні, оптоволоконні та телевізійні, починаються з €33/місяць за 600 Мб і €38/місяць за 1 Гб.

Клієнти, які підписалися на плани лише оптоволокна, отримують Tivify Plus безкоштовно, тоді як ті, хто обирає оптоволокно та мобільні пакети, оновлюються до Tivify Premium без додаткових витрат.

Телевізійна послуга доступна на всіх пристроях із розширеними функціями, такими як перезапуск програми, наздоганяючий перегляд за останній тиждень на основних каналах, хмарний запис і інтегрований посібник, що висвітлює найкращі варіанти з популярних потокових платформ.

Лінійка Fibra TV охоплює загальні розважальні, кіно, серіали, спортивні, документальні, лайфстайл, дитячі та міжнародні канали. Абоненти Tivify Premium отримують додатковий доступ до відомих каналів, зокрема AXN, AXN Movies, AMC, Canal Hollywood, Sundance TV, XTRM, Somos, DARK, Canal Historia, Odisea, Break, Crime, ¡Buenviaje!, Canal Cocina, Decasa, VinTV і Mezzo.

Крім того, клієнти можуть покращити свій перегляд за допомогою додаткових пакетів вмісту, таких як Satén, Mezzo, Planet Horror, El Gourmet, Historia y Actualidad, Portugal TV+, NHK World Premium, Out TV і XMO.
 

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2754 : 13 Ноябрь 2025, 20:07:04 »
Канал 4 бачить 222m потокового перегляду в жовтні
13 листопада 2025 року


Channel 4 повідомляє, що в жовтні він знову став найшвидше зростаючим серед провідних комерційних стримерів. Зберігаючи перше місце другий місяць поспіль, за даними Барб, у жовтні Channel 4 встановив галузеві показники, встановивши рекорди, включаючи історичний максимум для молодіжних потокових передач.
Spoiler for Hiden:
У жовтні Channel 4 встановив новий рекорд перегляду в 8, 6 мільярда хвилин завдяки лінійці Altogether Different, включаючи The Great British Bake Off, Married At First Sight UK, Educating Yorkshire, 24 Hours in Police Customy, Taskmaster, Hunted і Холліоукс.

Крім того, у жовтні Channel 4 встановив додаткові рекорди потокового передавання:

59 відсотків перегляду Channel 4’s 16-34 надійшло через потокове передавання, що є найвищим показником за весь час для Channel 4 і випереджає всі інші британські комерційні мовники –, виводячи його далі за переломний момент, коли молоді люди транслюють більше, ніж дивляться через лінійне телебачення.
найкращий місяць за всю історію: 222 мільйони переглядів – історичний максимум, і вперше трансляція Channel 4 перевищила позначку в 200 мільйонів переглядів на місяць.
найкращий день за всю історію переглядів потокового передавання (7, 7 мільйона 7 жовтня).
Спираючись на свої молодіжні дані, Channel 4 показав найвищий обсяг у 16-34 хвилини перегляду (2, 2 мільярда) у всіх комерційних стримерах BVoD у жовтні, залишаючись наймолодшим (27 відсотків) комерційним стримером BVoD. З десяти найкращих ігор за 16-34 хвилини глядача в жовтні на комерційному BVoD шість надійшли з Channel 4 – включно Одружений з першого погляду Великобританія (683 мільйони хвилин глядача – і більш ніж удвічі більше, ніж другий рейтинговий титул, Великий Брат), Таскмейстер (124 млн глядацьких хвилин) і Освіта Йоркшира (80 мільйонів хвилин глядача).

Тим часом Channel 4 продовжує підкреслювати унікальну привабливість лінійного для глядачів і рекламодавців, претендуючи на шість з десяти найкращих комерційних лінійних назв у жовтні серед 16-34-х. До них належать Велика британська випічка (814 000 глядачів), Цілодобова служба поліції (435 000 глядачів) і Gogglebox (294 000 глядачів).

Ян Кац, головний спеціаліст із контенту Channel 4, прокоментував: “Channel 4’s рекордну продуктивність минулого місяця продовжує нашу трансформацію як громадського стримера. Розгром наших власних потокових записів і керівництво пакетом серед комерційних мовників—, особливо з молодшою аудиторією—, демонструє силу нашого сміливого, різноманітного списку. Наша лінійка визнаних фаворитів, а також реальність, факти та розваги, що задають темп, продовжує хвилювати глядачів і рекламодавці ”
 

Оффлайн Aleksandr58

Re: Новости IPTV ,OTT- сервисы и интернет-телевидения
« Ответ #2755 : 13 Ноябрь 2025, 20:11:03 »
Звіт: 58% будинків у Великобританії мають менше 3 потокових субстанцій
13 листопада 2025 року


Самба ТВ має випустив свій Стан потокового передавання: UK Q4 2025 рапорт. Дані висвітлюють зростаючий ринок потокового передавання у Великій Британії, який визначається лояльністю до жанру та ретельним куруванням контенту як з платформ, так і з домогосподарств, які піклуються про бюджет.
Spoiler for Hiden:
Згідно зі звітом, більше половини домогосподарств Великобританії мають менше трьох підписок на потокове передавання. Домогосподарства Великобританії демонструють вибіркову поведінку підписки, причому портфоліо платформ менші, ніж глобальні моделі. Найбільший сегмент (23 відсотки) підписується лише на одну послугу, тоді як 19 відсотків мають дві, а 16 відсотків мають три.

Цей консервативний підхід відображає ретельний вибір платформи, ймовірно, під впливом міркувань вартості та зосередженості на вмісті над обсягом. Платформи повинні забезпечувати переконливу, диференційовану цінність, щоб виправдати включення в обмежені портфелі підписки, що робить якість контенту та стратегічне ціноутворення важливими, припускає Samba TV.



Додаткові основні моменти звіту включають:

Netflix виграє через обсяг, конкуренти роблять ставку на преміум-контент

Netflix домінує в трансляції оригіналів, створюючи 59 відсотків із 100 найкращих шоу, за ним йдуть Prime Video з 17 відсотками та NOW з 8 відсотками. Виникають дві різні конкурентні стратегії: Netflix виграє завдяки різноманітності обсягу та вмісту, що обслуговує різноманітні сегменти аудиторії, тоді як такі платформи, як NOW та Apple TV, конкурують за допомогою вибіркових якісних програм, які створюють преміальну та лояльну нішеву аудиторію. Платформи, які перебувають під найбільшим конкурентним тиском, часто падають посередині, виробляючи менше контенту, ніж Netflix, але не виграючи від преміального позиціонування конкурентів, орієнтованих на якість.



Netflix претендує на дев’ять із 10 найкращих позицій у потоковому кіно у 2025 році (на сьогоднішній день), включаючи такі Клуб вбивств у четвер і Щасливий Гілмор 2. Бухгалтер 2 від Prime Video представляє єдиний запис, що не належить Netflix. Ця концентрація демонструє комплексний успіх кіностратегії Netflix у поєднанні оригінальної продукції з ліцензованим вмістом для створення постійної доступності фільмів. Клуб вбивств у четвер‘s верхня позиція свідчить про те, що британська аудиторія високо реагує на відповідний місцевий контент, який відображає британську культуру, навіть у глобальному каталозі Netflix.



Драма та кримінал є найкращими жанрами серед хітових потокових шоу

Драматичний контент становить 57 відсотків найкращих шоу Великобританії, за ним йдуть кримінальні (30 відсотків) і трилери (26 відсотків). Британська аудиторія демонструє сильний апетит до напруженого, сюжетного оповідання в більш легких форматах.

Цей жанровий розподіл створює оптимальні умови для залучення рекламодавців, оскільки глядачі споживають драматичний і кримінальний контент у цілеспрямованих, уважних станах. Стратегія інвестування контенту та реклами має віддавати пріоритет цим форматам із високим рівнем залучення, орієнтованим на наратив, які привертають постійну увагу аудиторії.

Документальні серіали та напружені шоу спонукають до запою

Показники запою значно відрізняються: документальні серіали лідирують на рівні 44 відсотків, за ними йдуть трилери (41 відсоток) і злочини (40 відсотків). Індивідуальні шоу, як Спіймана і Сумую за тобою на Netflix досяг 57-відсоткового та 53-відсоткового показників запою відповідно. Ці шаблони вказують на те, що жанри, які відрізняються особливо напруженою або серіалізованою розповіддю, спонукають до запою. Вміст із крутими моментами та невирішеними наративами породжує інтенсивну та постійну взаємодію, тоді як епізодичні формати дозволяють спорадичніші моделі перегляду
 

Оффлайн Aleksandr58

Peacock: «Poker Face» знято з виробництва
14 листопада 2025 р.
Ріан Джонсон планує перезавантаження з Пітером Дінклейджем; Наташа Ліонн також може знову взяти участь.

Spoiler for Hiden:
Пікок скасував серіал «Покер Фейс» після двох сезонів. Але творець серіалу Райан Джонсон та головна акторка Наташа Ліонн не хочуть дозволити культовому персонажу Чарлі Кейлу померти — якраз навпаки: вони планують повне перезавантаження франшизи, цього разу з Пітером Дінклейджем у головній ролі. Як повідомляє Variety, проєкт зараз презентується іншим платформам для замовлення на два сезони.

Запланований підхід: кожен персонаж буде головним персонажем протягом двох сезонів, а потім буде переданий наступному. Дінклейдж, чотириразовий володар премії «Еммі» та всесвітньо відомий за роль Тіріона Ланністера з «Гри престолів», має розпочати роботу. Ліонн залишиться за лаштунками як виконавчий продюсер, тоді як Джонсон продовжить писати сценарій та режисерувати. Досі незрозуміло, хто буде шоураннером — після Нори та Лілли Цукерман (1 сезон) і Тоні Тоста (2 сезон) серіал потребуватиме повторної реструктуризації.

Джонсон і Ліонн були оптимістично налаштовані: «Ми гралися з цією ідеєю з моменту написання сценарію фіналу другого сезону. Ми любимо наш світ «Покер Фейс» — саме так ми можемо підтримувати його живим. Дайте нам мить, і, можливо, ми знову побачимо Чарлі Кейла на вулицях».

Прем'єра «Покер Фейс» відбулася у 2021 році як данина поваги класичним детективам «Коломбо», розповідаючи кожен випадок за випадком, де Наташа Ліонн грала роль людського детектора брехні. Серіал отримав шість номінацій на премію «Еммі» та виграв нагороду за Джудіт Лайт. Серіал, що отримав схвальні відгуки критиків, був створений MRC та T Street.
 

Оффлайн batkov

Channel 4 укрепляет лидерство в сфере потокового вещания



Spoiler for Hiden:
Channel 4 упрочил свое лидерство на рынке потокового вещания Великобритании, сохранив за собой позицию самого быстрорастущего крупного коммерческого стримингового сервиса в октябре благодаря рекордному количеству просмотров среди молодой аудитории.

Ссылаясь на данные BARB, вещатель сообщил, что в прошлом месяце количество минут просмотра его стриминговых сервисов выросло на 24% в годовом исчислении, достигнув нового максимума в 8,6 млрд минут и превзойдя показатели других ведущих коммерческих стриминговых сервисов. Этот показатель следует за рекордным показателем в сентябре, когда количество минут просмотра стриминговых сервисов Channel 4 выросло на 36%, превысив 6 млрд, как ранее сообщал Broadband TV News .

В октябре Channel 4 установил ещё несколько рекордов, включая рекордный месяц в 222 миллиона просмотров (это первый раз, когда его стриминговый сервис преодолел отметку в 200 миллионов просмотров в месяц) и рекордные 7,7 миллиона просмотров за день, 7 октября. Росту способствовала серия «Altogether Different» во главе с «The Great British Bake Off», «Married at First Sight UK», «Educating Yorkshire», «24 Hours in Police Custody», «Taskmaster», «Hunted» и «Hollyoaks».

Директор по контенту Ян Кац заявил, что «рекордные показатели» подчеркивают превращение Channel 4 в «общественный стример», утверждая, что сочетание устоявшихся франшиз и новых форматов реалити-шоу, фактов и развлечений находит отклик у зрителей и рекламодателей.

Среди зрителей в возрасте от 16 до 34 лет Channel 4 обеспечил 2,2 миллиарда минут просмотра потокового контента в октябре, что является самым высоким показателем среди всех коммерческих сервисов BVOD, и остался самым молодым игроком на рынке с 27% аудитории в этой возрастной группе. Шесть из десяти самых популярных коммерческих проектов BVOD с точки зрения минут просмотра в минутах от 16 до 34 лет были представлены Channel 4, среди которых лидирует сериал «Married At First Sight UK», собравший 683 миллиона минут — более чем вдвое больше, чем «Big Brother», занявший второе место, — наряду с «Taskmaster» (124 миллиона минут) и «Educating Yorkshire» (80 миллионов).

Стриминг стал основным способом просмотра телеканала среди молодых зрителей: 59% просмотров Channel 4 в октябре пришлось на стриминг, что является историческим максимумом и опережает показатели других британских коммерческих вещателей. Показатели линейного вещания остаются высокими: Channel 4 занял шесть из десяти самых популярных коммерческих линейных сериалов среди зрителей в возрасте от 16 до 34 лет в этом месяце, включая «The Great British Bake Off» (814 000 зрителей), «24 часа под стражей» (435 000) и «Gogglebox» (294 000).
 
Пользователи, которые поблагодарили этот пост: Толян