Запальний, але чарівний чемпіон з гольфу у виконанні Адама Сендлера повернувся на поле для гольфу у фільмі «Щасливий Гілмор 2» та побив усі рекорди переглядів. Найбільш перегляданий фільм тижня посів перше місце в списку англійських фільмів, зібравши 46,7 мільйона переглядів за перші три дні – найвищий показник відкриття для фільму Netflix за участю Адама Сендлера. Це також були найуспішніші вихідні відкриття прем'єри в США для фільму Netflix. Як давні шанувальники, так і поп-зірки не могли дочекатися, щоб знову побачити свого улюбленого гравця в гольф. Шанувальники «Щасливого Гілмора» також провели багато часу з оригінальним фільмом, який піднявся на 3 місце з 11,4 мільйонами переглядів. Шанувальники, які прагнули побачити більше фільмів із Сендлером, налаштувалися на «Готель Трансільванія 3: Літні канікули », який посів 7 місце у списку з 4,5 мільйонами переглядів. Не бажаючи відставати, дівчата з HUNTR/X знову зіткнулися з демонами у фільмі «Мисливці на демонів KPop », який продемонстрував чергове зростання кількості переглядів, зібравши додаткові 26,3 мільйона переглядів за шостий тиждень. Фільм не лише досяг другого місця в англійському кіночарті, але й тепер є найпопулярнішим анімаційним фільмом Netflix усіх часів. Тим часом шанувальники Тайлера Перрі не могли встояти перед тим, щоб не привітати легендарну матріарха родини Сіммонс «Hellur!». Фільм з Багамських островів «Весілля Медеї» отримав ще 4,6 мільйона переглядів за третій тиждень, досягнувши 6-го місця в англійському кіночарті. «Trainwreck: PI Moms », викривальний документальний фільм про реаліті-шоу початку 2000-х років про приватних детективок-футбольних мам, дебютував на 5-му місці (4,8 мільйона переглядів).
Спеціальний агент Кайл Тернер (Ерік Бана) повів глядачів у дику місцевість, щоб розслідувати підозрілу смерть у Національному парку Йосеміті, у містичному трилері «Неприборкані », який ще тиждень провів на 1-му місці в англійському телечарті. Серіал мав світовий хіт: кількість переглядів зросла більш ніж удвічі за другий тиждень, склавши ще 26,1 мільйона глядачів, і серіал потрапив до топ-10 у 92 країнах. Тернер, можливо, і розгадав таємницю першого сезону, але його історія ще не закінчилася, оскільки серіал продовжено на другий сезон. Серіал, заснований на реальних подіях, «Емі Бредлі зникла» зберіг друге місце в англійському телевізійному чарті (10,2 мільйона переглядів), за ним йде «Критично: Між життям і смертю », який дебютував на сьомому місці (2 мільйони переглядів). Шанувальники класичної серії коміксів DC не пропустили «Короля мрій», який представив прем'єру фінального сезону «Пісочного чоловіка».на 4 місце в англомовному телевізійному чарті (3,3 мільйона переглядів). Нарешті, є «Сирени» , чий спокусливий поклик просто надто гарний, щоб ігнорувати, як тільки ви його почули. Чорний комедійний серіал за участю Меган Фахі, Джуліанни Мур та Міллі Алкок у головних ролях – а також безліч пастельних тонів – повернувся до топ-10 в середині літа на 8 місце (1,8 мільйона переглядів).
Від полювання на демонів до дитячих ігор, що загрожують життю, «K-Wave» продовжував робити фурор у всьому світі. Третій сезон корейського трилера «Гра кальмарів» привернув ще 4,6 мільйона глядачів за п'ятий тиждень, зберігши свою позицію на 1 місці в неангломовному телевізійному чарті. Антиутопічний корейський драматичний серіал «Trigger» режисера Квон О Сина також потрапив на 4 місце в списку з 2,9 мільйонами переглядів. Протягом ще одного захопливого тижня для аніме, японський серіал «My Melody & Kuromi» прем'єрувався на другому місці у списку неангломовних фільмів (4,3 мільйона переглядів), другий сезон «DAN DA DAN» посів третє місце (3,1 мільйона переглядів) та «Tougen Anki» – десяте місце (1,6 мільйона переглядів).
Психологічний трилер «Wall to Wall» з Кан Ха Нилем у головній ролі з фільму «Гра кальмарів» посів перше місце у списку неангломовних фільмів із 7,8 мільйонами переглядів. Але природа – не єдине місце для хорошого кримінального трилера. Німецький трилер «Brick », у якому мешканці багатоквартирного будинку відчайдушно намагаються втекти зі своїх квартир після того, як усі виходи незрозумілим чином зникають, зберіг друге місце серед неангломовних фільмів (7,1 мільйона глядачів).